Fjärde advent

Efter mitt förra inlägg om filmen Queensized så fick jag en rekommendation om en annan film som handlar om att acceptera sig själv som tjockis (jag hoppas att ingen tar illa upp av att jag använder det ordet, men jag tycker inte att "kurvig" eller "big boned" passar sig jämt, därför anser jag personligen att ett lättsamt tjockis är bättre). Så förhoppningsvis är Phat girlz bättre

Vidare till kvällen, har precis varit ute och promenerat min vanliga dagstur på 45 min. Nu ska jag koka lite gröt och sedan njuta av en varm dusch och pyjamas-mys i soffan. Klockan åtta ska jag sitta bänkad framför tv3 och hoppas att Anna Skipper ger fröken Anna Anka ett helvete! Fast risken är väl större att det blir tvärtom? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0