Generation fett

Har varit ute på en 45 min promenad i kylan, vet ni hur äckligt kallt det är?! Man har verkligen börjat bli bortskämd när det är plusgrader halva december! Hur som haver, ni kanske redan visste att jag varit ute, menar att det brukar höras en ganska bra bit när mitt fläsk är ute och skvalpar =P

Är det någon fler än jag som tycker om programmet Generation fett? Kvällens program handlar om en skola för överviktiga barn och ungdomar, där de äter skräpmat. Är det bara jag som tycker att det låter som en väldigt dålig kombination? Man är ju inte överviktig eller fet för att man äter sallad... Jag vaknade inte upp en morgon, såg mig i spegeln å tänkte: Vafan har hänt med min kropp över natten?!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag ska absolut följa din blogg! :D

Ja, du får gärna följa dealen med att inte äta onyttigt innan julafton. ;D

2009-12-17 @ 14:14:22
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0