+0,4 kg

Jag kunde inte motstå att ställa mig på vägen även om jag tidigare skrev att jag inte ville, det är ju trots allt min vägdag fortfarande, och vet ni, det var inte så illa som jag befarat!! Jag har gått upp i vikt sedan förra veckan, det visste jag ju efter hur dåligt den gick med både vad jag åt och att jag inte motionerade nåt alls i princip. Men jag har "bara" gått upp 0,4 kg, så kändes inte som största katastrofen. Vill egentligen inte säga "bara" för det är fortfarande en viktupgång, och dom ska jag ju hålla mig borta från, men förhoppningsvis kommer det inga fler såna här veckor som inte direkt boostar ens ego och motivation... Men nuu ni, nu är jag peppad! Två-siffrigt, here I come! Och stort grattis till Pärlan som nått dit!! =D


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Tack, tack, tack!! :D Klart att du kommer nå tvåsiffrigt snart! Och +0,4kg. Tänk dig, 400g. Det är ju ingenting ;) Det kunde varit så jäkla mycket värre. Och du är ju så taggad! Du kommer klara det, det vet jag! :D Nu kan det bara gå neråt. ;)

2010-02-17 @ 15:10:05
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Stina

Ja men det var väl skönt att det inte blev värre.

Härligt att läsa att du är så peppad. Klart vi fixar det här!!



Kram.

2010-02-17 @ 15:32:13
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0