Äntligen en ny invägning!

Så, nu har jag alltså tillslut införskaffat en våg och fått igång den! Senaste viktuppdateringen jag gjorde var ett par veckor sedan, då vägde jag 113,2 om jag inte minns helt fel. Efter det så har det varit väldigt varierat med hur ordentlig jag varit med träning och matintaget, men vågen visade ändå en viktminskning nu, så jag är nöjd, kändes som att jag inte hade kunnat begära mer än plus minus noll, så att få se att jag gått ner 3,7 kilo till kändes toppen! Alltså, som ni kanske räknat ut, väger jag nu 109,5, det innebär att jag sedan mitten på december har gått ner sammanlagt 10,5 kg. Det innebär alltså en genomsnittlig viktminskning på 1,5 kilo i veckan. Fan vad grym jag känner mig nu när jag ser siffrorna på det viset!! Vill inte att någon ska ta det som divighet, utan jag är bara fruktansvärt glad att jag faktiskt håller mig till min viktminskning nu, att jag inte gav upp efter en, två veckor som jag vanligtvis brukar göra!

Så nu med min ökade motivation ska jag sätta mig och skriva en pepp-lista till stunder då det inte kommer att kännas lika bra, för jag är fullt medveten på att de kommer att komma de också! Men i stunden ska jag glädjas för nuvarande framgång! =D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra jobbat! Det är alltid roligt när man ser ett bra resultat på vågen :)

2010-02-03 @ 21:33:13
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: J's Övervikt

Gud vad roligt, GRATTIS!



Jag måste erkänna att jag hittade till din blogg nu idag för första gången, och du verkar definitivt vara en inspirationskälla utifrån det jag hunnit läsa!



Tack för kommentaren och KÄMPA PÅ! :D



(Det är absolut inte divigt att vara glad och stolt över sig själv, snarare en tillgång!)

2010-02-04 @ 08:11:23
URL: http://jsovervikt.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Du är ju skitduktig!! Inte alls ska du känna dig ego eller divig. Du är ju hur duktig som helst, det är ju bara fakta! Du har ju faktiskt gått ner över 10kg och det är inte fy skam! Det är inte alla som klarar! Fortsätt kämpa bara. :) Helt rätt att skriva en pepp-lista! Kramar

2010-02-04 @ 16:51:54
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0