Förkylningstider

Inser att det var ett tag sedan jag skrev, men jag har legat med migrän och förkylning om vartannat! Så har inte så mycket att berätta, har varit sängliggande, ätit och sett OS. Känner mig inte på topp idag, och trodde inte att jag skulle må bättre när jag skulle göra min veckovägning. Men det kändes okej, vikten stannade på 108,2. Så det är iaf mindre än förra veckan, vilket var det enda jag hoppades på!
I övrigt måste ajg berätta att jag fått ett mail angående det jag skrev på pulverdieter, så nu har jag gått in i en deal att jag ska testa pulver som huvudföda i två veckor, för att se om det jag sa att man går upp igen efter stämmer. Jag är inte den som tackar nej till en utmaning, så absolut ska jag göra detta, men jag känner att jag måste poängtera att jag inte alls förnekat att man går ner i vikt med pulverdieterna. Jag säger bara att när man är klar med sina veckor med pulver så måste man ha förändrat de vanor som gjorde att man blev överviktig från början, annars kommer kilona krypa sig tillbaks igen. Men iaf, när jag blir frisk från förkylningen rar jag igång, kommer nog komma ett och annat gnällinlägg eftersom jag blir sjukt grinig när jag är hungrig! ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen med min värmedyna, hoppas det är bra med alla (?) läsare! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0