Känner mig värdelös

Ni kommer ihåg den där bekräftan jag sökte för några dagar sen? Har fått den två gånger i helgen av personer som påpekat att det syns, och självklart känns det jättekul. Men just nu känner jag mig verkligen så fruktansvärt låg, vill egentligen bara gråta, jag kommer inte klara det här! Jag är så less på att känna mig äcklad av mig själv, att inte kunna vara med på bilder å dom bilder som faktiskt finns gör mig bara ännu mer ledsen när jag börjar inse vad fan jag har gjort mot mig själv. Jag hatar mig själv, att jag är så äckligt fet och värdelös! Hur ska jag klara det här?! Tänk om någon bara kunde komma och ta av mig tio kilo tills jag vaknar imorrn bitti. Vill nog inte ens vakna, då behöver jag inte känna mig så jävla värdelös mer.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

SV: Har räknat lite mer. Så jag tror mellan 30-35kcal är nog ett PP. :) Ja, klart det är mycket lättare, hehe.

Men du är jätteduktig! Mindre godis försöker jag också med, tycker ändå att jag lyckas ganska bra. :) Är inte alls lika sockersugen längre! Bara då och då. Framförallt när jag är ledsen. Som igår när jag bråkade med min sambo. Hade jag varit ensam hemma så hade jag nog öppnat Nutella-burken och tryckt i mig halva...

Jaa, det känns otroligt bra att snart vara under 100! Det har inte hänt på flera år. :/ Vad ligger din vikt på nu? :) Du kommer absolut klara det! Det vet jag. :) Tänk på sommaren!! ;)

Tack så jättemycket! :D

2010-02-08 @ 08:55:17
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Pärlan

Åh men gumman då! :( Så ska du inte känna! Fy vad jag hatar såna där dagar när man känner sådär. Man vill bara lägga sig under täcket och vakna upp om någon vecka och samtidigt blivit av med allt fett. Vissa dagar känns så jäkla hopplösa.

Hoppas verkligen att du kommer igen snart, att du kommer må bättre snart.

Tänk på vad du presterat hittills, du är ju skitduktig!! :)

Jag hatar också att vara med på bilder. När jag la ut våra semesterbilder på Facebook valde jag noga ut bilder där jag inte såg alltför fet ut... Även fast alla egentligen vet hur jag ser ut!

Men i sommar kommer du bara stå på vågen och känna att det var så värt det! Och kommer älska att vara med på bilder. ;)

Kramar!!

2010-02-08 @ 09:18:42
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0