Vägningsdag

Jag vet inte hur jag kommit in på att onsdag blivit vägningsdag, hade jag inte måndag från början...? =P  Aja, kbittar väl egentligen, så länge det går som jag vill ;)  Den här vägningen hade jag verkligen inte sett fram emot eftersom jag knappt rört mig ur soffan föregående vecka och inte ätit så bra som jag borde heller. Så jag var ganska inställd på att vågen skulle visa större siffror än förra veckan, men faktiskt inte! Jag vägde 108,4. Alltså -1,1 sedan förra onsdagen. Inte helt fel efter en vecka när motivationen verkligen inte legat på topp! Så den här veckan ska jag försöka ta tag i mig själv igen, tyvärr har mitt träningskort gått ut och jag har inte råd med ett nytt, men långa promenader och springturer när konditionen och vädret blivit bättre kan nog skjuta på åt rätt håll =D

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Det är ju hur bra som helst! :D Så om du går ner så mycket när du inte gör så mycket, tänk då när du tränar och äter skitbra. ;) ;)

2010-02-10 @ 14:20:04
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Pärlan

SV: : Ja, det är inte lätt det där med tröstätandet. Verkligen en dålig vana! Tänk om det var så lätt att istället ta en promenad än att äta en massa... Det är såna blandade känslor nu när jag är så nära. För dels när jag ser att jag går upp känns det bara typ meningslöst, för det känns som att jag aldrig kommer klara det ändå, samtidigt som jag sååå gärna vill se en 9'a på vågen vilket jag inte gjort på flera år! Det skulle vara en sån befriande känsla! Jag måste verkligen klara det, jag kan klara det, jag SKA klara det. ;) Tack för din peppande kommentar!!

Du kommer definitivt klara under hundra till april, det går ju jättebra för dig! :)



Ja, jag önskar verkligen att jag i sommar inte har några problem med att vara med på foton! :)

Det är också ett mål - att vara med på ett foto utan att behöva skämmas. :)



Kramar!!

2010-02-10 @ 15:02:32
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Stina

Hej! Tack för tipset! Ska testa!

Ser att det går bra för dig! Gött.

Man måste bara låta det ta lite tid.

Du är INTE värdelös. Men vet hur det känns. Har börjat många blogginlägg så...



Pepp pepp.

2010-02-11 @ 15:40:59
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0