Nya tag!

Efter ett längre uppehåll så ska jag ta tag i denna tjockisblogg igen. Känner nu efter uppehållet att det har varit svårare att "sköta sig" när jag inte behöver lägga ut för alla att läsa om mina misstag. Även om ingen vet vem jag är, så känns det som ett misslyckande att behöva skriva inlägg om att jag gått upp i vikt, därför skärper jag mig hellre för att få bra resultat och för att få berätta om det. Anledningen till att jag känt dålig motivation är att jag har varit utan våg. Hade tänkt att jag endast skulle gå efter hur mina mått förändrades, men insåg att det var för osäkert, med en våg har jag siffrorna där svart på vitt. Så idag har jag införskaffat en våg, och imorgon berättar jag hur jag ligger till (efter en sjukt onyttig vecka! Är inte alls peppad att behöva ställa upp fläsket på vågen ikväll =/

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Hallo. :) Du har fått en award av mig! Du kan läsa om det på min blogg. :)

2010-02-01 @ 14:13:16
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Pärlan

Sv: Tack så jättemycket! Jag känner mig faktiskt lite glad iaf över min shoppingrunda i lördags! Det blev liksom ett sätt att fira mig själv lite grann, hehe.

Jag ska nog testa dom där två med metoden du säger när jag gör det igen (när jag blivit frisk..). Verkligen smart! Tack så mycket för tipsen!! :) Kramar!

2010-02-01 @ 14:31:21
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0