Ta ansvar!

Blev förbannad på mig själv direkt efter att jag postat för inlägget! Kan ju inte skippa grejer bara för att jag inte kan hantera sanningen! Jag vet att jag var onyttigt tors-sön veckan som var, så jag kan inte räkna med att jag ska tappa så mycket på de övriga tre veckodagarna. Men mätande blev inte roligaste jag gjort, måttet runt överarmen var 1 cm större än sist, likaså låret =(  Frågan är om det är en viktökning som ligger bakom, eller om det är att jag mäter olika? För måtten runt halsen, bysten och rumpan är mindre, 1 cm vardera för att vara exakt. Tror jag ska ta en promenad till affärn redan i kväll och köpa en våg, känns som att det ändå är säkraste sättet att veta vilket håll det går åt när måtten kanske knasar... Så om jag inte blir alldeles förkrossad över att vågen gått upp så delar jag med mig av min vikthemlighet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0