Comeback!

Var länge sedan jag var aktiv här, och det syns påvågen let me tell you... Så nu får det bli en nyspurt för att gå ner dom kilon jag gått upp igen, SNABBT! Jag vet att jag brukar vara den som säger att man ska göra allt i lugn takt så det blir en bestående förändring, men nu känner jag verkligen att de första fem-sex kilona bara måste av snabbt så jag får lite motivation till att fortsätta med de övriga kilona sen. Komma tillbaks dit jag var när jag la av så att säga. Så första målet är -5kg, och det ska hända på två veckor... 31 maj alltså, så det blir hårda bud! :D

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Du kommer absolut att klara det! ;) Du är grym ju! :)

2010-05-18 @ 14:22:52
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0