-7 kg! =D

Var ett tag sedan jag uppdaterade här känner jag, så ska göra en kortis! :D  Har jobbat ganska mycket senaste veckorna för att få en bra start på viktnedgången, och även om det inte syns jättemycket på vågen så mår jag mycket bättre! Jag är mycket gladare än vad jag har varit på väldigt länge! Som jag skrev när jag började den här bloggen så vägde jag runt 120 kilo, efter besöket på vårdcentralen idag så väger jag 113.2, så ungefär 7 kilo har jag gått ner =)  Angående mina mått så ser det ut som följer, och jag har mätt ur de mest osmickrande vinklarna för att veta att jag inte tagit för lite:
Lår: 73 cm
Mage/midja: Här skildje det en del mellan mitt egna mått och det mått vårdcentralen gjorde. Jag mätte runt magen där den är som tjockast, dom i midjan. Så det blev 126 cm för mig över magen där den är som tjockast, vilket innefattar fläskhandtagen på ryggen. Deras mått av midjan blev 107 cm.
Överarm: 43 cm
Hals: 39 cm
Byst: 123 cm
Rumpa: 124 cm

Så nu ska jag varje måndag uppdatera om mina förändringar, så då får ni ju gärna stötta mig genom att hålla tummarna för att spiralen fortsätter nedåt! =D

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Under hur lång/kort tid har du gått ner 7kg? Det är ju sjukt bra! :D Åh, önskar jag också kunde gå ner så mycket. Du är riktigt duktig. :) Skulle du inte kunna skriva hur en vanlig dag ser ut matmässigt t.ex?

Jag tror tyvärr att det är så många fler som känner/mår som du och jag. Sen att vara öppen med det är en helt annan sak, det är inte så ofta det märks.

Ja, det är verkligen ingen lätt grej att förändra sin kropp, sina vanor och sitt tänkande. Det är väldigt svårt och tungt, men man försöker ju åtminstone. Sen får man bara hoppas på det bästa. :)

2010-01-11 @ 13:12:55
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0