Nystart!

Nu är det dags att göra en ordentlig nystart, påsken är över, våren och sommaren närmare sig med allt som det innebär! Och visst vill man att magen ska vara lite mindre när det är dags för söta klänningar och fina toppar? Svart och pösigt är ju inte direkt vad man vill ha som sin sommaroutfit ytterligare en sommar!
Min nystart innebär en startvikt på 106,4 kg, alltså detsamma som när jag slutade min förra period, så jag är glad för det och det peppar mig! Nåt som å andra sidan inte peppar mig är att jag tappar hår på grund av min viktminskning! Tydligen så kan en större viktminskning göra så att hormonerna förändras och i mitt fal har mitt hår fått ta smällen :(  Måste säga att det inte alls känns kul, jag har alltid varit stolt över mitt hår, men nu är det bara torrt, tråkigt och glanslöst trots inpackningar. Håll tummarna att jag inte blir flintis!! Inget fel i det, men inte riktigt min grej...
Nu ska jag sätta mig och fila på mina motionsmål för denna månad, kommer att ägga upp dom senare ikväll, och om någon känner sig manad att haka på och dela upplevelsen, med både med- och motgångar så är alla varmt välkomna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0