Påskångest!

Är det bara jag som känner ångest för påsken? Det är ju verkligen en period då det är hur mkt godis som helst i omlopp, vänner som kommer över på middagar tar med sig fyllda påskägg osv, garanterat kommer jag att gå upp under den här helgen, som att det inte räckte med sjukhusperioden. Men får inse att jag har min svacka nu, på måndag då jävlar blir det schemalagd motion och planerad mat! Det positiva är ju att jag ser fram emot att komma igång igen, så förhoppningsvis sitter det i och kan hjälpa mig även när godiset börjar rulla in i hemmet! Egentligen borde påskkärringarna komma när påsken är över, då kan man ju bort allt godis så man inte stoppar i sig det själv =P

Glad påsk på er! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0