Nya mått

kanske dags att jag uppdaterar måtten som jag sa att jag skulle göra, kanske inte är jätteintressant läsning men absolut en sporre för mig. Lite att jag verkligen måste jobba för att inte behöva skriva samma siffror två gånger ;)  Men däremot så kommer det inte att bli varje vecka som jag tänkt innan, utan ungefär var fjärde, så jag ger mig en själv lite tid att hinna förändra! =)  Så idag ser måtten ut såhär:
Lår: 73 cm (alltså -1 cm)
Mage: 122 cm (Där magen är som tjockast, -4 cm)
Rumpa: 119 cm (-5 cm)
Byst: 117 cm (-6 cm)

Även om det inte är häpnasväckande siffror så känns det skönt att faktiskt få se att centimetrarna blivit färre, eftersom jag tyvärr inte märker det till vardags.


Kommentarer
Postat av: Stina

Förstår att det är en sporre för dig. Och det är jätteinspirerande att läsa för mig också =)

Jag måste också börja mäta mig. Vågen ljuger ju lite ibland.

Kram.

2010-02-20 @ 09:07:59
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0