Frustration

Jag har varken mätt eller vägt mig för den här veckan, men känner bara ett stort jävla anti mot det! Tro inte att för en sekund att jag har fått nog och inte tänker fortsätta kämpa mot vågen, tvärtom. Men tror inte att jag kommer att få någon motivation av att se siffrorna denna vecka då det känns väldigt svårt att tro att det ska ha hänt något. Så frågan är om jag ska ta mig i kragen och kolla siffrorna och få insikt om att arbetet inte alltid lönar sig när det kommer till siffrorna, eller så väntar jag en vecka och hoppas att de två senaste veckorna tillsammans ska ge ett tydligare resultat... Vad tror ni?



Ungefär såhär känner jag för att göra idag, även om jag inte har tillgång till våg. Måste införskaffa en snart känner jag!! En med både kilo och hekto! Om man bara går ner lite menar jag, man vill ju fortfarande känna att det går åt rätt håll, även om det "bara" är ett hekto eller två ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0