Natti!

Nu tänkte jag slänga mig i sängen, är så sjukt trött! Hoppas jag somnar fort! =D  Men jag lovade att jag skulle skriva vad jag äter under dagarna, så är lika bra att ta tag i det innan jag glömmer bort! =)  Idag har dock varit en dålig dag, eftersom jag vaknade sent så blev det inte furkost före elva, sen var jag borta fram till middagen runt sju, så har inte ätit något därimellan. Tro inte att jag lovordar att man inte ska äta för att man försöker gå ner i vikt, tvärtom! Men, började med en Frökuse (hur äckligt namn är inte det för övrigt?) med sallad och skinka, en actimel och vatten till frukost. Till middagen blev det en frökuse till och Viktväktarnas heta nudelsoppa. Den är sjukt god, rekommenderas varmt! =D  Men som sagt, jag tycker inte att någon ska ta den här dagen som ett exempel, för som gammal idrottare vet jag mer än väl att det är alldeles för lite energi under en dag. Speciellt om man som jag alltid går minst 10 000 steg om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0