Skitperiod!!

Nu har det blivit ett ofrivilligt avbrott igen, har inte blivit något av min utmaning med pulverdieten heller. Den ska fortfarande bli av, men i nuläget ligger min sambo på sjukhus och det har verkligen tagit emot. Har inte ätit mycket om dagarna och sen tröstätit godis och allt annat skit på kvällarna. Min vikt har ändå gått ner till 106,4 så jag är ändå glad att jag inte gått upp, men jag vill gå ner på rätt sätt! Skulle vilja ha ett fysiskt bollplank att prata med om allt som händer just nu, vikten och så. Men det är svårt när man inte vill prata med sina smala vänner om hur mycket man egentligen väger. Nog för att jag ändå tror att dom kan räkna sig till det, men att uttala siffrorna för vänner man träffar regelbundet känns som lägsta nivån liksom... Oj vad osammanhängande hela texten känns nu, men känns som att allt bara snurrar i huvudet, så mycket man egentligen skulle vilja skriva av sig om! Men jag får göra det någon dag framöver, nu tänkte jag att jag skulle försöka sova och hälsa på min älskling imorgon.

Kommentarer
Postat av: anna

du kan få använda mig som bollplank, mina vänner brukar säga att jag är bra på att lyssna och ge råd! Är i samma sits som du!

2010-03-15 @ 13:38:50
Postat av: Pärlan

Åh vad jag tycker synd om dig! :( Jag vet själv hur det känns att ha någon i familjen som inte mår bra. Vet dock inte hur illa däran det är med din sambo, men jag hoppas verkligen att det ändå är okej!

Så du vet så kan du alltid höra av dig till mig ifall du behöver prata. :) Och behöver absolut inte skämmas för din vikt! Jag tycker du är skitduktig som har gått ner så mycket! Själv tröståt jag senast igår... Kramar!!

2010-03-15 @ 15:51:48
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Stina

Usch vad jobbigt. Ja det är sannerligen inte lätt att fokusera på någonting vad vikt heter när man har det jobbigt omkring sig.



Hoppas sambon kryar på sig snart.



Och ta den tid du behöver. Detta är ju ett livslångt projekt och så småningom så hoppas jag att man kan stanna i tänket även om det händer saker på vägen men det tar nog lång tid att ta sig dit. Det viktigaste är ju att man/du tar tag i det igen när allt lugnat ner sig något.



Kram!

2010-03-18 @ 15:03:34
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Postat av: Stina

Hejsan. hur går det för dig?

kram.

2010-03-28 @ 09:33:08
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0